آمار
تبلیغات کلیکی سامانه گوگل پلاس و افزايش بازديد
چتروم جرقه ايراني باكس كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول
چطور میگرن را کنترل کنیم؟
گروه اينترنتي جرقه ايراني
گروه اينترنتي جرقه ايراني

چطور میگرن را کنترل کنیم؟
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، طبق تحقیقاتی که به تازگی بر روی پنج هزار زن در دانشگاه هاروارد انجام گرفته است. موارد ژنتیکی و ارثی می توانند باعث افزایش 15 درصدی خطر ابتلا به میگرن شوند.



اگر شما به تازگی به یک سردرد شدید مبتلا شده اید بهتر است تا به این موارد توجه کنید:

مراجعه به پزشک :

اولین کاری که در صورت بروز هر گونه مشکلی ما باید انجام بدهیم مراجعه به پزشک متخصص است. همانطور که گفتیم سردرد ها و به طور کلی بیماری های سر می توانند بسیار خطرناک باشند. پزشک متخصص می تواند تشخیص دهد که آیا شما دچار میگرن شده اید یا نه.

منیزیم مصرف کنید :

یکی از مواردی که محققان به آن پی برده اند استفاده از منیزیم است. این ماده می تواند تا حدودی به شما در کنترل میگرن کمک کند. بر طبق این تحقیقات، میگرن وسردرد هایی که همه روزه شما دچار آن می شوید به مقدار منیزیم داخل خون بستگی دارد.

اینجا این سوال پیش می آید که منیزیم چگونه می تواند به این مشکلات کمک کند. منیزیم مسئول است تا به بیش از 300 عمل متابولیک و سوخت و سازی بدن کمک کند، همچنین تعداد بسیار زیادی نیز از آنزیم های مورد نیاز بدن را تامین می کند. در ضمن این را نیز بدانید که 60 درصد از منیزیم بدن در استخوان ها و 27 درصد نیز در ماهیچه ها و عضلات ذخیره می شوند. بهتر است تا به طور متوسط روزی 600 میلی گرم منیزیم مصرف کنید. این کار در یک دوره 12 هفته ای باعث می شود تا سردرد های شما تا 41 درصد کاهش پیدا کنند.



می توانید منیزیم را با استفاده از قرص های متفاوت و یا به وسیله مواد غذایی تامین کنید. منیزیم در موادی مانند: بادام زمینی، بادام، موز، لوبیا، آواکادو، کلم برکلی، اسفناج و بسیاری مواد غذایی دیگر وجود دارد.

برنامه داشته باشید:

سر درد و میگرن از مشکلاتی هستند که نمی توان به راحتی از کنار آن ها عبور کرد و باید شرایط خود را تحت نظر داشته باشید. در این موارد باید غذایی که مصرف می کنید را تحت نظر داشته باشید و همچنین از انجام هرگونه کاری که باعث ایجاد استرس و یا کم خوابی در شما می شود پرهیز کنید. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: جمعه 13 تير 1391برچسب:چطور میگرن را کنترل کنیم؟,
ارسال توسط سعيد كريمي

صفحه قبل 1 صفحه بعد

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 849
بازدید کل : 942590
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 2



Alternative content






Powered by WebGozar